onsdag 5 maj 2010

Morning after dark

Helt slut.. hade fysik nationella från 8.30 till 11.45.. Första provet gick ganska bra, tror jag, är glad över att det inte var några uträkningar att göra iallafall! Sen andra delen var väl inte direkt ett prov,men man skulle fylla i hur man skulle göra labbprovet sen, och jag fatta inte ett skit av det. Men får hoppas på det bästa. Skönt att ha alla nationella klara nu iallafall.
Imorgon är det heladag på Thormodeen, så det blir musikalträning för hela slanten.
Och på kvällen sen är det träningsmatch hemma i Vasahallen mot Kumla! Härlig avslutning på sässongen tycker jag ;)

Jag har beställt avslutningsklänning nu också! Alla kommer att ha vitt,och det tänkte jag också ha först men sen tänkte jag att de kunde vara kul att sticka ut lite så min blir röd! Förhoppningsvis..om jag inte ångrar mig och köper en vit! haha.

I helgen blir det att köpa klänning till lärarmiddagen och dansen,här är två som jag har funderat på. Den blåa på lärarmiddagen och den blommiga på dansen :)199;- & 99;- på H&M!

Inga kommentarer: