söndag 4 april 2010

Shalalala,looks like the boy's too shy

Underbart väder! Började dagen med en långpromenad med Frasse och sedan blev det en härlig dusch. Har även hunnit städa rummet idag, eller a.. lite halvt får väl fortsätta om en stund, haha.
Annars har jag bara tagit det lungt.
Men, lovet började iallafall med fest hos kimmo, not so good for me.. spenderade halva kvällen däckad i hans säng och kommer kanske inte ihåg så mycket, men de var kul så länge de varade :-)

Fredagen spenderades i sängen pga gårdagen, men det var mysigt. På lördagen så var jag iväg till katrineholm, och på kvällen blev det påskmiddag med farmor!

Och justja, jag blev preliminärt intagen på Kopparlunden :D Känns ruggit bra.
Imorgon blir det att åka till farfar i Avesta, de ska bli kul att träffa han igen, längesen jag träffa han nu.. Så vi blir väl där hela dagen skulle jag tro.
Resten av veckan är bara lite smått planerad, onsdag är det träningsmatch med arboga mot forsby ochpå torsdag tror jag att jag och vanessa ska till stockholm.

Inga kommentarer: