söndag 21 mars 2010

You will always be my love, baby

Ganska bra helg har det varit, Lördagen startade i sporthallen med match mot Skälby och det blev vinst med 4-0. Super skönt att få hålla nollan var det! Sen var de ju sista hemmamatchen så de blev en bra avslutning :-)
Jo justja.. I Fredags så förlorade vi kvalet med 7-2 mot Råby.. Hatar förlust & hatar att sitta på bänk på en Fredag.. Kändes bara meningslöst.

Men efter matchen i Lördags så blev det att vara med maja och jolin, det var verkligen jätte mysigt och trevligt. Väldigt skönt att prata igenom en massa saker och bara ta det lungt, hjärta på er tjejer!
Idag så blev det att döma 4 matcher med Anna, det gick väl sådär med pengar blev det iallafall! ;-)
Sen så träffa jag lilla Rasmus, åh sötaste ungen någonsin! Rasmus träffade jag på målvaktsdagen i våran klubb och han är en liten minimålvakt på snart 5 år. Och eftersom att jag älskar småbarn och han var världens sötaste så tog jag hand om han den dagen. Men idag så träffade jag iallafall honom och hans mamma i sporthallen och då berättade hon att han frågade efter mig varje dag och ville ha mig som barnvakt. Och de där kunde inte jag motstå så jag tackade ja till att va barnvakt åt sötnosen :)
Sen efter dömningen så blev det att gå till Maja och käka lite snabbt, sen drog hon jag,anna och jolin till skolan för musikalträning, de var extremt segt.. Och jag tackade nej till att sjunga solo, som tur är för både mig och publiken, haha. Vi slutade iallafall halv 6 och sen dess har jag bara varit hemma och tagit de lungt, ska väl snart ta och duscha och gå och lägga mig.


Pusssss:*

haha min dåliga humor..

Inga kommentarer: