torsdag 10 december 2009

Bad romance

Hej! Har vart hemma från skolan idag, var bara och gjorde biologiprovet igår på morgonen. Mamma trodde först att jag hade vinterkräksjukan,men eftersom att jag har blivit bättre så snabbt så spydde jag nog pga ferbern. Idag sov jag till halv 8, sen tog jag mig en lååååång dusch och fixa frukost till Therez. Sen efter de så har jag pluggat matte & skrivit poppenshistoria, och den suger. Igår var jag till eskilstuna också, har aldrig vart på en snabbare shoppingrunda tror jag, mådde skit o såg ut som ett spöke, men jag lyckades köpa avslutningskläder, sen blev de att åka hem.. och spy. Härlig Onsadagkväll!

Imorgon är de lucia, ska bli kul även om jag inte kommer att kunns sjunga eftersom att jag har ont i halsen, men jag ska fan vara med. Sen klockan 1 ska jag till Västerås, vi ska jobba under VM-finalen med länslaget, sedan sova kvar och spela match emot DJ17 på lördag. Kommer nog blir riktigt kul :)





Inga kommentarer: