fredag 4 december 2009

Rape me,my friend

Vecka har vart tuff, har inte känt att något har funkat den här veckan. Varken innebandyn, skolan eller ens med familj/kompisar. Men är väl en svacka, är ganska duktig på att få motgångar. Men nu är de helg, sen på måndag är de en ny vecka, men nya tag :)
Jag fick iallafall G på mitt kemiprov, skönt att ha de gjort nu. Nu är de bara Biologi,Historia,Religion och sen Fysik & matte för mig. Hoppas verkligen att jag fixar Matten nu, har kvar ett prov från 8an som jag inte gjorde.

Idag fick jag som sagt tillbaka mitt Kemiprov + mitt Spanskaprov som jag nästan fick VG på :) Justja, Elin Kempe blev våran lucia, så grattis till henne :-) Nu ska jag ta en dusch, i våran nya dusch dessutom! Ska fixa bilder på vårat nya badrum när de e helt klart.
Sen blir de väl att käka lite, sen får vi se om jag skulle va med fanny eller inte. Om inte blir de nog bara att kika film & mysa :-)
Imorgon så är de Teambuilding med länslaget. Ska bli jätte kul, först ska vi göra något som vi inte fått reda på vad de är, sen så ska vi inviga Dam VM :-)

Pusss så länge! ;*

Inga kommentarer: