tisdag 22 december 2009

Belive in it

Det känns bara för bra, nu är de jullov!
Hade väl inte världens finaste betyg, men bättre än förra året, 200 poäng, målet nästa år är 250. Efter avslutningen så fikade jag med pappa, och mina systar, emy var också med. Sedan kom Maja & Fanny till mig och vi kollade bara på tv typ, deva tråkigt men skänt att varva ner :)
På kvällen nu så blev de träning med länslaget i sporthallen, känns så jävla bra, SM i januari!
Och jag,erika & tilda blev framröstade av laget som tänkbara lagkaptener. Erika blev lagkapten, Tilda blev Vicekapten och jag blev typ som en mamma till laget eller nå. Tränarna tyckte inte att de skulle funka om man hade en målvakt som skulle prata med domarna,men eftersom att jag blev framröstad så fick j ju göra något iallafall :-)
Men erika, jag och tilda kommer klara de galant, vi ska lätt föra laget till GULD!

Nu blir de bara att ta de lungt, imorgon är de mini julafton i Västerås och de ska blir mysigt som vanligt. Pusss så länge ;*

Inga kommentarer: