måndag 15 mars 2010

Can you meet me halfway?

Magsjuk..
Igår blev det att att spela,trodde inte ens att jag skulle få vara med på någon av dom först. Men första matchen spelades mot Virsbo i ett partytält och det blev vinst. Hemmamatch sen mot serieledarna i dam blev förlust. Så nu blir det att kvala..
En etxtremt strulig dag var det igår,så på bra humör gick det inte att vara heller
Men iallafall, nu är jag magsjuk tack vare min kusins barn som var här i lördags..tack!
Så jag var hemma från skolan idag och måste vara det någon dag till eftersom att det smittar som satan.
Men det har varit en skön dag ändå.

I Lördags så var jag & fira maja<3
Det var hon,jag,anna,elin,sofie,amanda,fanny & malin.
Kunde inte blivit en mer lyckad kväll!

Tänkte lägga upp lite old pics med brist på annat roligt.
Våren 2008
Våren 2009 var jag grinchenOch jag trodde att jag var coolKiss for climate natten 2008<3Fjortisar? nädå. Sommaren 2008Emy och jag blev blattar..?2008 någon gångTiden med Fredrik.. Höst 2008en bebispose från 2008, nice..haha




Inga kommentarer: