torsdag 18 mars 2010

My life would suck without you

Uuuh.. Jag hatar att vara sjuk & jag hatar att veta att jag ligger efter i skolan nu.
I Tisdags var det nationella i engelska I think, vart var elin?
hemma.
I Onsdags var det biologiprov, vart var elin? hemma.
Idag är det musikalträning, vart är elin? hemma.
Med andra ord så börjar jag känna mig lite stressad.. Sen imorgon när jag har planerat att gå till skolan så är det teknikprov och jag har inga böcker hemma, great..
Ska försöka få pappa att åka till skolan och hämta böcker så att jag kan plugga lite till imorgon iallafall.


Imorgon så är det första kvalmatchen, vet inte riktigt vilka vi spelar mot men antingen så är det Askersund,Råby eller Kumla. Nervöst är det iallafall! Matchen börjar 20.00 och vi behöver allt stöd vi kan få.

Nu sitter jag och drömmer att jag var och shoppa, de är nog det bästa som finns när man känner sig depp. Men något annat som är bra är att ta en varm lång dusch, så eftersom att shoppa tyvärr inte är tillgänligt nu så får jag ta duschen. Pusssss :*

En snygg klänning från gina för 149;- och en söt blus från gina för 249;- skulle inte vara fel nu.

Inga kommentarer: