fredag 8 januari 2010

The best

Även fast vi inte vann skiten, så tillhör vi ändå eliten!

Västmanland-Dalarna (jag stog)
2-1
Västmanland-Västergötland (jag stog)
2-2
Västmanland-Värmland (jenny stog)
2-3
Västmanland-Gästrikland (jag stog)
3-0

Vi vann två,spela lika en och förlora tyvärr än.. men de är väldigt bra resultat med tanke på att vi hamna i den bästa gruppen. Vi va väldigt nära att gå vidare men de fattades ett poäng.

Sista matchen i första perioden bröt jag lillfingret,men jag trodde de va en stukning först så jag spelade klart matchen. På kvällen sen åkte jag och min lagledare Anna in på akuten och satt där i ungefär 5 timmar.. De blev gips, för fingret va rakt av vid knogen :(
Jag blev framröstad som MVP av laget, är hur glad som helst!

Kommer sakna alla så enormt mycket, de har vart grymt kul.

Tack: erika östensson,linn simosson,lina pettersson,frida westerlund,linnea maikkula,julia lethenström,ida lundh,josefina zakrisson,vanessa hellman,tilda flodell,ida redander, sara ryman,johanna hellström,elin kempe,emelie holm,anna mårtensson,josefina sternabäck,elin ericsson,jenny eriksson & anna winroth.

Inga kommentarer: