söndag 17 januari 2010

Keep bleeding love

Nu sitter jag och käkar nudlar. Har nyss städat klart mitt rum, de kändes som att jag aldrig skulle bli klar.. jaf förstår inte hur jag kan stöka till så mycket & så snabbt! De är nästan sjukt.
Kläder och papper precis överallt,måste fan ta och skärpa mig. Jag har också hunnit träna lite idag,vilket känns väldigt skönt.
Justa ja, i torsadags så fick vi våra roller till musikalen. Jag blev Rosie Flower,en tjej som jobbar&dansar på pubben. Jag ska också sjunga solo,förstår inte riktigt hur min musiklärare tänkte där men.. Längtar helt otroligt mycket, de kommer bli så jälva kul!
Och musikalen heter iallafall "Vem släppte bomben?" och handlar om andra världskriget. Tror jag.

Sen har jag också fått hem mitt MVP pris. De va ett presentkort på Team sportia, i kuvertet var de också ett papper, först hittar jag inget på de,men sen längt upp i hörnet med skit små bokstäver stog de: Du är bäst Elin. Lite roligt tyckte jag de va :-)

Inga kommentarer: