lördag 30 januari 2010

My choice

Det har hänt mycket den här veckan!
I Tisdags blev de äntligen dags att tabort mitt gips. De hade läkt bra,men ändå inte. Lite konstig förklaring,men de menas med att jag får börja spela tidigare men jag har fått lite komplikationer med. Jag har ingen känsel i fingertoppen, och leden är väldigt seg så de är svårt,väldigt svårt att böja fingret rakt. Så jag får tejpa fingret resten av sässongen. Men de ska nog gå bra.
I Torsdags så bekräftade jag min gymnasieansökan också,lite ångest fick jag när jag gjort de,men är nog nöjd ändå.

1 val. Kopparlund, Riksinnbenadygymansie i Västerås
2 val. Carlforska, Omvårdnads,Västerås
3 val. Rinman, Omvårdnad, Eskilstuna
4 val. Ullvi, Omvårdnad, Köping
5 val. Vasa, Samhäll, Arboga

Ja så ser mina val ut, blev ganska många.. men man vill ju garantera sig att man kommer in på något ju. + att de är så svårt att bestämma sig!

Igår blev det att träffa bästa brudarna! Vi var hemma hos Tilda och de blev en väldigt lyckad kväll/natt/morgon. Vi åt,snacka & massa annat. Imorse så vaknade jag som vanligt tidigare än alla andra, jag vakna 8 och inte en människa var vaken. Men vi åkte väl hem runt 12.(bilder kommer sen)
Idag så blev det att kolla herrmatch med maja. Dom va så nära så nära på att vinna.. men tyvärr förlora dom med 6-5.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu,men vet iallafall att jag inte ska sitta vid datorn. Så puss så länge :*

Inga kommentarer: