onsdag 20 januari 2010

In your dreams you don't need it, In your dreams you can't use it

Så jävla skön dag! Vi åkte till Ullvigymnasiet idag med skolan, jag besökte Hotell&Resturang,Samhäll & Omvårdnad. Kom hem runt 12, och slutade då skolan så de va skönt. Efter skolan åkte jag och pappa till Eskilstuna för att byta ut min lånemobil eftersom att den inte ville ta någon laddning. Men när vi kom dit så var de bara fel på laddaren så jag fick en ny laddare. När vi precis lämnat stan så ringde dom från Telia och sa att min mobil hade kommit så vi åkte tillbaka. Men när jag kom dit och kollade på min mobil så hade dom inte lagat felet.. Så nu har jag lämnat in den för 3e gången, great. Men som sagt, om den inte funkar nu när jag får tillbaka den igen så kommer jag att få en ny mobil.
Nu ska jag snart träna & kolla på handbollsmatchen!

Igår var jag och kollade på Kopparlundgymnasiet. De verkar jätte bra! Fast dom har inte Omvårdnad som jag vill gå,så om jag ska gå där så blir de Samhäll med Media inriktning. KG blev också officielt idag ett Rekomenderat Innebandygymnasium, så att gå där vore väldigt bra.
Har absolut ingen aning om vad jag ska välja än.. Men Carlforska,Kopparlund är väl de jag funderar på mest.

Inga kommentarer: