söndag 21 februari 2010

Boy you've got a prayer in Memphis..

Nöjd tjej. Jag har hjälpt min pappa att skotta idag,brutalt mycket snö måste jag säga. Men de kändes skönt att vara ute i friska luften och samtidigt göra lite nytta. Är också helt slut i armarna, lite träning också! haha. Efter att jag hjälpte pappa så drack jag lite varmchoklad och åt bullar sen igår, godast är allt hembakta bullar. Runt 12 så kände jag mig rastlös igen så jag började att städa mitt rum, skulle först bara ta upp lite kläder och damsuga men istället så blev det en grovstädning! Jag damma,damsög,sortera mitt smink och la de i ett skåp,gick igenom en massa papper osv. Nu är de finare i mitt rum än vad de har varit på länge kan jag säga. När jag städade så hittade jag lite presentkort,200;- på H&M 100;- på KICKS och 200;- på gina!
Alltid kul med lite extra pengar.

Nu vill jag verkligen ha sommar.. Sitter och kollar på sommar klänningar och jeansjackor, längtar verkligen till när den här snön försvinner. Och påtal om ingenting.. vad ska jag köpa till Maja?! Jag har redan gjort ett kort åt henne,men har ingen present..hm.
Får väl köpa någon present åt henne nu i veckan, ska åka till etuna eller västerås med mamma och köpa en trenchcoat, yey.

en halv bild av en bild som är..2 år gammal?


.

Inga kommentarer: