söndag 14 februari 2010

Valentine's day

Fan va arg jag är. Igår så var pappa och jag till eskilstuna för att hämta min mobil, eftersom att jag lämna in den den 20 januari, men inte fått något sms om att den är klar. När vi kommer dit så får jag en ny,likadan som jag hade förut för att de inte kunde laga felet(de var tredje gången jag lämna in den) Mobilen funkar fint hela kvällen och jag är lättad över att de funkar som de ska. Men.. alldeles nyss, när jag skulle stoppa in USBn så lägger telefon helvetet av och vägrar att starta! Precis som förut, och de ska vara en ny telefon!? Telia är dumma i huvet. Sony ericsson suger och köp aldrig den här mobilen. Stoooort misstag.
Och nu när jag har avreagerat min ilska så ska jag berätta om igår och dagens planer.
Igår så blev det att äta middag hos min moster,vi kom hem runt 2 och då blev det sängen.
Idag så är det match mot Örebro ungdom. Kommer inte bli kul,men lär väl vänja mig till min nya roll som tredje målvakt.
Igår köpte jag även en tjocktröja på gina, den är vit med blåa&röda ränder.
Ska även köpa de här linnet.
Men nu ka jag käka frukost och sen ta en promenad med Frasse. Puss!


Inga kommentarer: