lördag 20 februari 2010

Wherever you are

Så, nu ska jag berätta skriva om de inlägget jag tog bort i Torsdags. Jag,Erika,Tilda,Anna,Vanessa & Sara har blivit uttagna till ett elitsatsningsläger i Hamlstad v.26! Min pappa hade missuppfattat allt och sa därför fel till mig,men de kommer bli sjukt kul & jag är glad som satan.Kommer väl antagligen skriva mer om de där sen. I Torsdags tränade jag i Arboga.Det var ritkigt kul,men eftersom att de va min andra riktigs träning på två månader så gick de inte så super bra direkt,men de blir väl bättre när jag fått tränat lite :-)

Igår så blev det först skola,fick reda på att min lärare ska höja mig till VG i både Historia & Geografi så att jag har VG i alla tre av hans ämnen. Inga fel med de tycker jag :)
Efter skolan så blev det att åka till Eskilstuna med Maja&Fanny,roligt vare :) Det blev att köpa mitt linne och en cardigan på VERO MODA. Sen på kvällen så blev det att kolla hockey!
Idag så skulle de igentligen vart match mot Surehammar i Surehammar,men eftersom att det ät klass 2 varning av väder så blev den inställd. Skulle även åkt till Västerås, men det blev inge heller pga de värdelösa vädret..
Men de blev mys hemma istället! Vi har bakat bullar och pysslat hela dagen, jag älskar verkligen att pyssla, haha(a) Jag kommer att lägga in bilder på hela albumet sen när det är helt klart :-)
Pussss:*

Inga kommentarer: