måndag 8 februari 2010

My life be like ooh aaah

Nu sitter jag med min lilla frassebebis i knä! Han kom hem i Lördags och första natten gick kanonbra, bätter än väntat faktiskt. Men inatt var de inte lika populärt att ligga själv, så de blev lite gnäll. Men annars har de gått kanon. Sen han kom i Lördags har jag sovit max 2 timmar, börjar bli lite kämpigt. Men jag får sova nu när mamma kommer hem! De blev ingen skola för mig idag, fortfarande extremt snorig och har lite feber,men imorgon är de skolan som gäller + att vi har första nationella, och de är i svenska. Får hoppas på att de blir ett bra resultat.
I Lördags hade vi match mot Arboga också, de blev vinst igen med 8-6! Mycket bra. Efter matchen så passade jag även på att snacka lite med Arbogatränarna angående nästa säsong, är väldigt nöjd med svaren jag fick och har nog bestämt mig för ett beslut.
Men måste säga också att domarna var lite..efterblivna(?) a, nåting stämde iallafall inte med dom.

Men nu ska jag fixa lite käk, till både mig & plutten. Pussssen

Arboga?

Inga kommentarer: