lördag 27 februari 2010

I miss you,my friend

Så jävla skönt att vi vann matchen idag,förr gången förlorde vi med 11-3 nu vann vi med 5-4. AWESOME. Något som inte är lika awesome är att jag mått illa och haft ont i huvudet hela dagen. Riktigt kul var det igår. Vi var hemma hos Erika först och sen drog vi ut, och tillslut hamna vi utanför sporthallen..haha. Men det var fan kul.
Imorgon åker jag till Vanessa, ska bli så skönt! Är väl där till Onsdag eller något.
Snart blir det kolla film i sängen med Frasse, han har ifs redan somnat i sängen,men de blir nog mys ändå :-)
Och på tal om han så badade jag&mamma honom i Onsadags,han var inte speciellt kaxig då!;-)
jag saknar dig maja

1 kommentar:

Anonym sa...

jag blev inte arg på dig igår för att du inte ville sitta i kiosken med mig igår, de va bara de att du va så dryg och höll på o driva me dom som kom och köpte så jag blev bara lite irriterad:)