söndag 1 november 2009

Halloween










Jag gick upp runt 8 igår,satta då igång med att plocka undan lite saker oså. Sen runt 11 så kom emy hit och hon hjälpte mig med att baka kladdkakor! haha,bakade av kärlek som tim sa (;
Sen så gick hon & jag med Therez, hon ville gå bus eller godis så vi gick ett varv runt kvarteret med henne. Men hon va nästan för blyg,så de va nog med jag och emy som gick bus eller godis :)
När vi kom tillbaka,runt 3 så blev det att börja fixa sig lite,emy hjälpte mig med lösögonfransarna och den här gången blev det faktiskt bra. Vid halv 4,4 så kom maja hit, och då började hon fixa sig. Klockan halv 7 så kom typ alla,vi beställde mat o käkade, sen så drog vi upp och hyrde en film, Fredagen den 13:e.

Påvägen hem till mig igen så försvann typ halva gruppen ;p
Kändes ungefär som på skolavslutningen, att folk ville bara ha någonstans att vara. Och jag är nästan 100 på att de var så :)

Men några av oss gick hem till mig igen, och vi fick med oss Tim&Sebbe påvägen ;)
När vi kom hem så doppa vi ananas,jordgubbar,bananer och äpplen i smält choklad. Vi åt även lite special brownines med blodgrädde och jordgubbar, haha!
Och efter ett tag så kom den förlorade halvan av gruppen,har fortfarande inte uppfattat vad de va dom gjorde men. Sen satte vi på filmen, och jaa, de som ville se filmen kan jag ju inte säga att de kolla men ;p
Men kvällen blev väl rätt så lyckad ändå.

Imorse vaknade jag brevid emy, vi låg och prata lite om kvällen oså,sen gick hon hem.
Och jag har städat sedan dess, väldigt mycket disk är de ..
Sen blir de att åka till Västerås och gratta min mosters man.

Inga kommentarer: