söndag 29 november 2009

There's a she wolf in the closet

Hej, har inte orkat bloggat eller ens seta vid datorn alls i helgen. Men ska berätta lite kort om den ändå.
I Fredags spelade vi match mot Skälby dam, vi förlora ,med 5-3 och jag fick sitta på bänk, kanske inte de roligaste settet att spenadera en Fredagskväll på men. Efter macthen blev det hem och bara ta det lungt.
Igår så hade vi match i Västerås, även då mot Skälby, fast SkälbyDJ. Vi vann med 5-1 och då fick jag spela iallfall :) Också fortfarande obesegrade i DJ-serien!
Efter matchen åkte jag hem till Vanessa ett tag, sen blev det hem till Kungsör. På kvällen kom de lite gäster, så vi åt och hade de trevligt hela kvällen.

& idag så hade Sandras tjejor match, så jag åkte ner och hjälpte till. Tyvärr så förlorade de med 5-1, men dom var duktiga ändå tycker jag :)
Sen blev det bara hem någon timme, sen tillbaka till sporthallen och döma med Anna. Efter de så åkte jag hem och åt, sen blev det soppsortering med Sarah & Katrin. De gick ganska så snabbt, och var faktiskt ganska roligt idag, mycket skratt ;)
Sen blev det hem igen och ducha & fixa sig till herrmatchen, de förlora, stort.

Nu ska jag käka fruktsallad, plugga lite och locka håret.
Pusssssen;*

Inga kommentarer: