fredag 27 november 2009

Put you're hands up!

Hello, Skolan idag var helt okej. Mitt majs blev luciakandidat också,grattis till dig (:
Sen så fick jag även tillbaka kinaprovet och samhällen. Blir så sur. Klara VGfrågorna klockrent, sen så har jag för lite på g-delen för att få VG. Tummen ner på de.

Sista lektionen hade jag också Spanskaprov. De gick inte så jätte bra.. Men får väl hoppas på de bästa, vill inte ha nå mer prov kvar nu!

Igår var jag med amanda och kollade på Gymnasieskolan Karolinska i Örebro. Skolan verkade bra,och de verkade ha massa roliga förenigar, men skolan va sliten,och linjerna jag funderat på fanns inte där så kommer nog inte välja den skolan. Men vi hade de trevligt där iallafall, och vi var helt sluta när vi åkte hem! Och en sak till innan jag glömmer, jag,veronica och amanda såg en blottare idag också, mitt på byn! Han hade gylfen ner dragen och snoppen utanför! de va så äckligt, sen börja han följa efters oss, sen när vi vände oss om vände han snabbt på klacken igen! Ah, de va väldigt äckligt, men samtidigt en händelse som gjorde tillvaron då lite roligare ;)

Men nu ska jag iallfall, börja laga tacos med pappa. Sen blir de tagga musik till matchen idag!

Kungsör Dam- Skälby

Inga kommentarer: