torsdag 5 november 2009

hello


Utvecklingsamtalet igår gick jätte bra, bara påväg uppåt i alla ämnen så de är positivt.
Hemma från skolan idag,fortfarande lite feber,men prickarna har börjat försvinna mer&mer nu,
vilket är väldigt skönt! Förlåt till maja också,för att jag inte sa till tidigare att jag inte skulle till skolan,men jag trodde du visste de :(
Pappa kom nyss hem med mina samhälls grejer som jag glömde i skolan igår, kanske inte var de bästa.. Men ska råplugga nu! Som tur e så förstår jag ju iallafall VG/MVG grejerna bättre än vad jag gjorde på de förra samhällsproven.

Fick också reda på imorse att jag ska döma i helgen, tycker så synd om de lag som får ha mig som domare. Men de blir en match på lördagen & två på söndagen, allt för lite pengar! ;)
Ska plugga vidare nu, pussss!

Inga kommentarer: