tisdag 24 november 2009

If only you..

Min lilla terrorist på bild :*

Idag gjorde jag nästan bara kinaprovet i skolan, erik glömde mig så jag fick sitta lite för mig själv i typ 2 timmar. Kina provet gick väl sådär,men hoppas väl på de bästa. Lämnade också in min lilla uppsats om Bypass operation, som jag va super nöjd med! :)

Jag åkte till Västerås runt halv 1, skulle till ortopeden och prata om min fot, hon trodde att de va en sena som gått av. För att jag är tydligen plattfot på ena foten, men senan kunde man va utan sa hon så de ska väl inte va några större problem, ska tillbaka på magnetröntken sen iallafall.


Min pappa fyller också år idag så att vi köpte en tårta på vägen hem och ska fira han alldelses strax!
Men nu ska jag iallfall käka födelsedags middag!
pusssssen

Inga kommentarer: