fredag 6 november 2009

You look like you're lots of fun

Jag har pluggat lite,ingen idè att stress plugga känns de som, så jag tog mig en dusch & fixa mig lite. Känner mig något fräschare nu. Prickarna är nästan helt väck, och de är febern med!
Super glad e jag, fast inte så glad över att jag inte är i skolan då.. Men får väl ta de som de är nu :) Ska även snart skriva en inköpslista till pappa, haha jag känner mig så petig,men allt ska bli bra ikväll! Igår hann jag också med att inventera min garderob, alldeles för mycket kläder..Men de gav mig baar mer energi till att handla nytt, mohaha.

Jag och mamma satt även och prata lite om gymnasium igår kväll. Har kommit fram till att jag ska gå på öppethus på Carlforska, John bauer,JENSEN & Västerås Idrottsgymnasium som alla ligger i Västerås.
Men ska även till Örebro & kika på Karolinska med amanda ;*

Nu ska elin skriva sin dumma lilla inköpslista,och dricka kaffe. Pusss på er!


You spin me right round,baby
Right round like a record baby

Inga kommentarer: