onsdag 28 oktober 2009

ELvMS


Ett svar till dig älskling,

Du får aldrig tro att du är meningslös,du är en av mina meningar här i livet.
Du kanske känner dig ensam ibland,kanske alltid. Men då är de bara jag som gör ett dåligt jobb,att visa dig att jag alltid finns med dig,och alltid kommer göra de.
Du kanske inte är nöjd över hur du ser ut,men jag bryr mig inte & har aldrig gjort de heller. Du är fin när som helst och hur som helst för mig.Jag är kompis med dig maja, inte ditt utseende.
Du är min bästavän, och jag vet inte hur jag ska kunna förklara dig med ord, eller jag kan faktiskt inte. Vissa saker kan man inte förklara,vissa saker är & finns bara. Du har hjälpt mig med så mycket saker. Och jag vet inte ens hur jag ska tacka dig..

Och nej maja, jag skulle inte märka om du försvann
för jag skulle va med dig, hela tiden. Jag skulle försvinna med dig äskling.

1 kommentar:

Anonym sa...

älskar dig elin<3 du är bäst