tisdag 20 oktober 2009

godnatt!

Gammal bild,men har ingen vidare fantasi just nu
Idag var det dag två på temaveckan.
Åt helvete va seg den var.. Ullvi var där och prata lite.
Sen vet jag inte mer för jag va tvungen att dra hem.
Jag tog en lång omväg hem, sen gick jag och la mig när jag kom hem.
Senare på kvällen så kom fanny<3

Nu blir de att sova, och tagga till stockhom imorgon. Vi ska vara i Riksdagen och kolla
sen blir det stan. Kanske stannar kvar med några, om orken till humöret finns kvar..
Godnatt.

Man kan tro att allt e bra, att allt e helt okej, men hur man än ser på de
ur vilken synvinkel som helst, så är de fan inte okej.
Man tror ett tag att nu är allt som vanligt, jag duger igen. Men saken är den att man gör inte de.
Iallafall inte jag, inte just nu, inte här och nu.




Inga kommentarer: