torsdag 8 oktober 2009

Shoot for the moon..


haha fan alltså, mamma & pappa hinner inte hem till min samling, och vi är redan kort om skjuts
så jag har ingen aning om hur jag ska kunna ta mig till matchen..
Sen så kom nyss mamma's patient? haha eller vad man ska säga, en utväcklingstörd kvinna som mamma
är kontaktperson till, fattar inte ett ord av vad hon säger, haha sobali!. Sitter o gapar & dreglar.. blir galen snart.
Men jag får väl hjälpa henne i den mån jag kan i guess!
Försöker också tagga till matchen, druckit 5 koppar kaffe nu..men inge mer pepp för de,

men de kommer väl om ett tag antar jag.

Jag är också grymt sugen på en till tatuering!
har ritat lite grann, och de blir fan ganska bra (-;
Vi får se om jag kan övertala vanessa till att göra de i helgen, vilket jag inte tror hon kommer gå med på
men försöka kan man alltid.
I helgen har jag också bestämt mig för att köpa mina efterlängtade skor!
ska också se om jag hittar någon mysig mössa,halsduk & vantar :)



Shoot for the moon
Even if you miss, you'll land
among the stars

Inga kommentarer: