måndag 19 oktober 2009

hej!


Inte uppdaterat på ett tag nu,men har varken haft tiden eller orken.
Men jag ska berätta om helgen lite kort iallafall.

I Fredags så var de länslagsträning, gick väl sådär
sjuk ont i ryggen hade jag. Men jag försökte spela så mycket jag kunde :)
Senare på kvällen så träffa jag maja & fanny, vi gick till gårn och träffa lite folk sen gick jag och maja hem till mig och kolla på film.

På Lördagen så var det match i västerås, vi vann mot rönnby med 7-2, riktigt skönt!
Efter de åkte jag hem till vanessa, tanten fyllde 19 ju ;)
Men var bara där ett litet tag, får fira henne nästa helg.

Igår så var de också match. Hemma mot arboga!
Var grymt nervös innan,jag har aldrig spelat mot dom förut & vi hade aldrig vunnit mot dom.
Men de gick bra och vi vann med 2-1 :-D
SERIELEDARE & OBESEGRADE!

Och idag började vi med våran temavecka. Vi gjorde först religionsprovet på morgonen,
sen var de typ bara massa raster, och vi va i datasalen ett tag och lyssna på Camilla.
Sen blev det tallåsgården! haha

kväll ska jag inte göra något speciellt, blir att träna sen bara ta det lungt :)
pussss!

Inga kommentarer: