torsdag 29 oktober 2009

hello

Idag gick jag upp runt halv 7, fixade mig åt lite yoghurt sen så åkte jag, mamma & pappa till Västerås. Vi kom dit 9 ungefär, men ingen i Loeperfamiljen hade vaknat.. alla vaknar när halva dagen i min släkt. Förutom jag känns de som ;p
Så Mamma och Pappa började med sitt jobb, och jag somnade i bilden. Runt 12 så vaknade min lilla kusin Theo, så han låste upp åt mig. Vi kolla på tv tills klocka blev två, för då var de dags att vakna för min alkis Vanessa. Hon fick iallafall sin present, och hon tyckte om de som tur var (:
Sen så kom Gisela och hämta oss, vi åkte ner på stan och köpte tyg till hennes halloweendräkt.
Vi åkte även runt på lite andra ställen för att leta reda på saker som hon skulle ha till sin dräkt.
När vi kom hem så käkade vi, och efter vi gjort de så åkte vi hem till Kungsör :)

När jag kom hem så var jag med mitt majs(:
Vi käkade lite godis, och kollade på Mammas pojkar & Inlåst. Super mysigt!

Inga kommentarer: