onsdag 28 oktober 2009

hej!









Kom nyss hem ifrån Örebro, har varit och shoppat i Marieberg, och de va vääääldigt länge sen jag var kan jag ju säga!
Jag köpte först min foundation, sedan blev det att köpa klänningen jag ska ha i helgen :)
Jag skulle ha köpt mina stövlar idag, men.. min mamma påstod helt plötsligt att dom inte skulle vara varma nog. Då uppstod de också en vild konversation mellan oss på dinsko, så ni ska vara glada att ni inte var där. Tillslut efter att ha vart där inne i lite mer än en timme(!) så lyckades hon övertala mig att köpa uggs.. Jag har vairt emot de typ hela hösten känns de som, sen så har jag köpt sånna nu själv. Knas. Menmen, efter att ha suttit o surglott på dom ett bra tag är dom inte så tokiga ändå, och dom är ju faktiskt varma och sköna.
Idag har jag också lyckats köpt present till min vitamin! Blev dock inte de jag tänkte köpa:/
men de här blir nog jätte bra! Jag tyckte iallafall att de var snyggt(;
Jag pch mamma bråkade också om att jag inte fick va med mitt majs när jag kom hem, vilket gjorde så att jag inte fick ett par örhängen.. :(
Men de är värt at tjafsa bort ett par örhängen för majsancoolgril ;)
Nu när jag kom hem så pimpade jag vanessas paket! haha blev skit fult, men pappa gjorde de ännu fulare med att sätta dit ett par fötter på mina siffror!! haha då blev jag sur.. igen.

Inga kommentarer: