onsdag 21 oktober 2009

hello

belinda,erika ohls & även halva becky
tim, hämd för att du buade till mitt partie (:
min nya bolero(149:- på H&M),silver schampo(169:- från hair and face) & mitt nytvättade failade hår :)

Jag gick upp tio i fem idag, kanske hann sova 2 timmar sammanlagt. Men de kan ju va kul (:
Bussen gick iallafall kvart över sex,var ju fortfarande mörkt ute, lite konstigt kändes de,men ändå mysigt att åka buss när de e mörkt :) haha
Bussenfärden gick awesome! Och när vi kom dit så samlades vi först vi slottet sedan var de fritt fram till kvart i ett. Jag,amanda,veronica,erika,emma & hannah gick först till Wayne's coffee, vi tog varsin kaffe & satt o prata lite allmänt, va en riktigt mysig start på dagen :)
Vi satt där tills ungefär kvart över tio, då hade alla affärer öppnat så vi skyndade iväg så att vi kunde få så mycket shoppingtid som möjligt.
Vi delade på oss sen, så jag amanda & emma gick och kika lite själva. Vi träffade senare alice & amanda. Jag köpte en grå bolero & silver schampo. Justaja, jag emma & amanda åt på taco bar.
Sen var det dags att dra sig tillbaka till slottet, sen gick vi vidare in till ett ställe. Där blev vi uppdelade i olika partier. Lite för allvarligt kan de ha blivit där .. ;)
Efter de så gick vi till riksadagen och kikade lite.
Sedan blev det hemfärd, var en väldigt trevlig men samtidigt seg dag :-)
Och jag tvättade mitt hår med silver schampot, och.. a elin kanske var lite klantig som inte riktigt läste helt rätt så hennes löshår kanske skiftar lite i lila.. men bara kanske liksom.
Så elin måste köpa lite hårfärg och färga bort de lila. Snabbt. Imorgon.

Inga kommentarer: