onsdag 14 oktober 2009


Så, kanske ska berätta lite om dagen också.

Hade bara tre lektioner idag; Biologi,Matte & Svenska. Det gick väldigt fort!
Anledningen till att jag slutade tidigare än dom andra var för att jag har så sjukt ont i ryggen, så jag skulle inte vara med på idrotten. Och vi har typ två timmars rast innan idrotten, så jag slapp va kvar istället för att bara sitta där och inte göra något.
Sen klockan 11 så hämta pappa mig & vi drog till västerås. Först hem till Vanessa och hämta henne och Rahel. Vi åkte ner på stan, släppte av Rahel & sedan åkte vi vidare till Rocklunda där gymnasiemässan var. Mässan var intressant, men alla liksom va så påträngande eller va man nu kan säga. Dom slängde sig över en med massa papper & frågor. Men jag hitta några skolor som verkade intressanta :)

Ush, gymnasievalet kommer bli svårt känns de som.. Men kommer nog välja Samhällsprogrammet eller Omvårdnadsprogrammet. Om jag tar Op så kommer jag få jobb direkt och kan sen utbilda mig till sjuksköterska eller polis ( några av de allternativ jag vill bli )
medans jag har en stadig lön. Menmen, vi får se hur de blir, har ju som sagt 4 små månader på mig att fundera.. & nu ska jag väl gå igenom högen med skolor, pusss!

Inga kommentarer: