lördag 10 oktober 2009

hej!

vanessa & gisela
sing star!

babybooo<3>



Nu ska jag väl skriva lite kortfattat om gårdagen & den här dagen :)

Igår var de först skola, gick sjukt segt! Sen tog jag bussen till köping,
sen på bussen börja busschaufören flirta med mig, han tyckte också att jag skulle gå på disco med han ;s
Sen fick jag sitta i köping och vänta på västerås bussen i ca 40 minuter, och när den väl kom kunde man tydligen inte betala kontant på bussen, så då fick jag skynda iväg och köpa en biljett på stationshuset. Men där satt de någon jävla blattegubbe, och han sa att jag skulle betala 65 kr för en enkelbiljett ;s
Så då börja jag att dividera me han om att jag skulle ha en ungdoms biljett, men de gick inte.
Sen insåg jag att våld inte skulle hjälpa så de va lika bra att skynda tillbaka till bussen..
Och när jag gav busschaufören biljetten sa han att de va fel.. jag höll på att dö där.
Men fick åka med som tur va ändå, annars vet jag nite vad jag skulle gjort.
På kvällen så va vi hos gia, vi sjöng sing star,spela massa spel och prata om massa saker:)
väldigt mysigt med andra ord!

Idag vakna jag hos vanessa,blev att skynda till bombardie arenan för att spela match!
och de gick sämst.. vi brukar ju alltid vinna mot dom, sen så kom de här :(
buhu säger jag bara. Och sandra gjorde illa sig också, ambulansen fick hämta henne :(
Nu så ska jag kolla på Sverige-Danmark, TAGGA!

Inga kommentarer: