lördag 24 oktober 2009

hej!




Mamma kom nyss hem från ullared, lite hade hon köpt till mig iallafall:)
men antar att hon köpt julklappar med så. Jag gick en elvis klocka! love
Jag fick också jätte mysiga strumpor,leggings som var som strumpbyxor o lite annat smått.
Hon har också köpt en spikmatta till familjen, de va faktiskt skön att ligga på, men man kände inte av spikarna eller vad de nu är fören efter ett tag.
Idag så var det iallafall match i Fagersta mot per-ols,satt på bänk och de va ritktigt tråkigt faktiskt:(
Vi förlora med 5-2, men de e bara att tagga om till matchen imorgon(idag)!
Efter matchen åkte pappa & jag och handla mat, jag köpte även foundation,spray så att man kan blåsa håret utan att de sliter så mycket,lösögonfransar&lösnaglar med spindelnät på till halloween! :)
Sen när vi kom hem så städa jag lite, hade ju fan kläder som golv! Sen har jag bara tagit de lungt,och nu ska jag nog kolla på film.

pusss & godnatt

Inga kommentarer: